Հաճախորդների սպասարկում
Խորհրդատվություն, պատվերներ, առաքումներ և վերանորոգում բոլորը մեկ հեռախոսազանգով

Hilti-ում մեր հաճախորդների սպասարկման թիմերն այստեղ են օգնելու ձեզ շատ ավելին, քան պարզապես պատվեր կատարելը: Մեր բարձր պատրաստված թիմը հասկանում է մեր Hilti արտադրանքի, ծրագրային ապահովման և ծառայությունների հզորությունը և կարող է առաջարկել Ձեզ ճիշտ լուծումներ ձեր նախագծի համար: Եթե ցանկանում եք խոսել ձեր տեղում հաշվի մենեջերի հետ կամ ունեք որոշակի տեխնիկական հարց, ապա մեր հաճախորդների սպասարկման թիմը կարող է օգնել ձեզ նաև դրանում: Պարզապես կապվեք մեզ հետ հեռախոսազանգի, էլեկտրոնային փոստի կամ ֆաքսի միջոցով: Դուք կարող եք նաև լրացնել մեր առցանց “կապվեք ինձ հետ” ձևը մեր կայքում:
Մեր հաճախորդների սպասարկման թիմը կարող է.
- Խորհուրդներ տալ Hilti ապրանքների, ծրագրային ապահովման կամ ծառայությունների մասին
- Ուղարկեք գնանշում, հաշիվ-ապրանքագիր կամ հաշվի քաղվածք
- Գտեք բաժնետոմսերի առկայությունը և պատվեր կատարեք ձեզ համար
- Օգնեք ձեզ գտնել առաքման լավագույն լուծումը
- Օգնեք ձեզ պատվիրել արտադրանքի ցուցադրություն մեր հաշվի մենեջերներից մեկի հետ
- Կազմակերպեք ծառայություն կամ վերանորոգում ձեր Hilti գործիքների համար
ԴՈՒՔ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՐՑ ՈՒՆԵՑՈՂ ԻՆԺԵՆԵ՞Ր ԵՔ: ԴԱ ՇՏԱՊ ՊԱՏԱՍԽԱՆԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԻ՞:
Գրանցվեք մեր Ask Hilti առցանց ինժեներ համայնքային հարթակում և ստացեք ձեր բոլոր տեխնիկական հարցերի պատասխանները:
Հարց տվեք և արագ ստացեք ձեր պատասխանը Hilti-ի փորձագետներից տարբեր շինարարական ինժեներական թեմաներով և միացեք ավելի լայն ինժեներական համայնքի հետ քննարկումներին ամենադժվար և նորարարական կիրառությունների/հասկացությունների վերաբերյալ, ինչպիսիք են սեյսմիկ, վերափոխում, բետոնից բետոն հետտեղադրված միացում (ներ), հրդեհային անվտանգություն և այլն: